Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina




Zamknięte forum Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 9 posty(ów) ] 

Czy podoba Ci się pomysł
Tak 50%  50%  [ 7 ]
Jest mi to obojętne 14%  14%  [ 2 ]
Nie 36%  36%  [ 5 ]
Razem głosów : 14
Autor Wiadomość
 Temat postu: Zbiorniki paliwa, spalanie i zlecenia
PostWysłany: 17 Gru 2019, 10:24 
Offline
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Lis 2010, 18:31
Posty: 2276
Miejscowość: Lipniki
Chcielibyśmy wnieść więcej realizmu do gry a także zwiększyć znaczenie zbiorników paliwa i spalania w samej grze, bo dziś sprowadza się to tylko do drobnej oszczędności jeśli tankujemy w garażu swoje samochody.

A jak planujemy to zrobić?
Podczas gdy auto jest wysyłane ze zleceniem chcemy dodać czas, który spędza na tankowaniu samochodu, gdzie w tym momencie otrzymujemy tylko "rachunek" do zapłacenia po zakończeniu trasy.

A tak chcemy wyliczyć liczbę tankowań na trasie jaką będzie dokonywał ciągnik i za każde tankowanie doliczyć 15 minut postoju (to chyba i tak mało czasu jak na zatankowanie pełnego zbiornika).

Doszła by taka kwestia logistyczna, że wykonując zlecenia które nasze samochody są w stanie wykonać na jednym baku, wykonywane byłyby szybciej.

Jakie są wasze opinie ?


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Zbiorniki paliwa, spalanie i zlecenia
PostWysłany: 17 Gru 2019, 13:47 
Offline

Rejestracja: 20 Sie 2012, 11:58
Posty: 560
Realizm ok ale w takim razie mozna dac zasieg danego samochodu na pelnym zbiorniku i teraz jak wyjdzie z dlugimi trasami czy nie stana sie bezsensowne gdy trzeba bedzie doliczyc czas na kilkanascie tankowan w obie strony teraz czas zimowy wiec predkosci spadna... pol biedy duzi gracze z konwojami itp i wlasnie jaki czas dostalyby konwoje na tankowanie a jakie pojedyncze zestawy... nie chce wyjsc na hejtera ale troche dazy to znowu do wyscigow . Wiec na razie wstrzymam sie od glosu ...
Glownie eventy progresja dostana w tylek bo w tych eventach czasy byly na styk


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Zbiorniki paliwa, spalanie i zlecenia
PostWysłany: 17 Gru 2019, 19:13 
Offline

Rejestracja: 19 Lis 2017, 20:34
Posty: 18
Według mnie jakbyś chciał wprowadzić realizm w grze, to dobrze byłoby jakby były wypadki samochodowe....np zwykłe wozy i konwoje mogą trafić na złom ale też niekoniecznie, mogłyby ulec zniszczeniu i trafić na warsztat na ileś tam godzin, to samo z naczepami, a unikaty np trafiają do warsztatu na 24h, ale to wszystko procentowo. A co do tego tankowania to bez sensu według mnie, aaa i jeszcze co do realizmu, gdy będzie się zarabiać w grze miliardy i biliony, płaciło się za ciągniki po 200mln , tankować po 3mln i tonaże po XX mln to realizmu nie będzie nigdy

_________________
[S6] Heinzel
Spedycja: ELog


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Zbiorniki paliwa, spalanie i zlecenia
PostWysłany: 18 Gru 2019, 10:28 
Offline

Rejestracja: 20 Sie 2012, 11:58
Posty: 560
No i zaleznosc max predkosci na spalanie sa koneoje jadace ponad 150 km/h a sa jadace 60 wiec jak to teraz rozwiazac w koncu od predkosci glownie zalezy spalanie


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Zbiorniki paliwa, spalanie i zlecenia
PostWysłany: 18 Gru 2019, 20:50 
Offline

Rejestracja: 01 Lis 2015, 11:25
Posty: 89
Pomysł niby ciekawy, bo w praktyce tankowanie zawsze zajmuje pewien czas, a w grze nie. Jednak taka zmiana faktycznie bedzie dodatkowym obciązeniem tylko dla graczy wysyłających pojazdy na długie trasy.
A tak naprawdę nie bedzie nic wnosiła do samej gry.
Wypada też zapytać dlaczego ma być doliczany czas za tankowanie w trasie, a już za tankowanie w bazie nie ? W realu każde tankowanie wymaga czasu, bez względu na to gdzie jest dokonywane.
Wypada też zapytać dlaczego nie miałby byc doliczany czas za np wymianę opon, za podpięcie i odpięcie naczepy, za podmianę kierowców itp? To są przeciiż czynności które tez wymagaja czasu, a w grze załatwiane są praktycznie bez doliczania czasu.
Nie wiem więc skąd pomysł na wprowdzenie akurat tylko takiej zmiany. Nic to nie zmieni , a tylko zajmie czas adminowi i dodatkowo obciąży serwer.
Dlatego jestem zdecydownie przeciw wprowadzaniu takiej zmiany.
Chciałbym się też odnieść do przywoływanie chęci wprowdzania realizmu. To wyjątkowo wybiórcze podejście do tematu, bo niby chce sie wprowadzać realizm w takich szczegółach , a jednoczenie przymyka się oko na to, że w grze funkcjonują konwoje które zabierają jednorazowo nawet tyle towaru co na 1500 wagonów kolejowych ( unikat pg zabierający 90 kt , a jeden wagon kolejowy zabiera 60t) i to na jedną normalną naczepę. A dodatkowo z tymi tysiącami ton potrafią jeżdzić z prędkościa 150km/h, a czasami nawet większą. Nie mówmy więc o realiźmie w grze.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Zbiorniki paliwa, spalanie i zlecenia
PostWysłany: 20 Gru 2019, 10:46 
Offline
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Lis 2010, 18:31
Posty: 2276
Miejscowość: Lipniki
1. Wypadki itp
Przecież wypadki w grze były i niestety nie spotkały się z akceptacją graczy, którzy robili zlecenia na "styk" a jeden transport ulegał wypadkowi, dlatego zostały wyłączone.

2. Jaki sens wprowadzać czas za tankowanie?
- Zyskali by nowi gracze, którzy robią krótkie zlecenia
- Element logistyczny który teraz jest całkowicie pomijany przez graczy (warto by tu się pokłonić nad tym że niektóre marki mogłyby mieć dużo większe zbiorniki, dzięki czemu gracze musieli wybierać czy auto szybsze , czy ładowniejsze, czy oszczędniejsze albo z większym zbiornikiem

3. Konwoje
Pamiętajmy że to gra i dzięki Konwojom wiele osób dalej gra w tą gre bo gdyby nie to pewnie skończyli by grę na 100 000 ciągnikach, a teraz mogą skupić się bardziej na logistyce firmy.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Zbiorniki paliwa, spalanie i zlecenia
PostWysłany: 21 Gru 2019, 23:42 
Offline

Rejestracja: 01 Lis 2015, 11:25
Posty: 89
ad.2.
Rozumiem zamysł logistyczny i może Cie zaskoczę, ale uważam że jest to słuszna koncepcja. Nie pisałem jednak, że jestem przeciwny ogólnemu doliczaniu czasu na tankowanie, tylko takiemu wybiórczemu - w trasie tak, w bazie nie.
Jeśli masz zamiar wprowadzić taką zmianę to powinna ona obejmować KAŻDE tankowanie. Pojazd w bazie który jest tankowany powinien być niedostępny dla gracza przez taki sam czas jak czas doliczany za tankowanie w trasie.
Nowi gracze i tak by zyskali, bo przy krótkich trasach tankowanie w bazie było co kilka kursów., ale co ważniejsze wszyscy byliby traktowani tak samo.
Myślę też że jesli chcesz się zając czasem na tankowania, to powinienes zrobić to samo z innymi czynnościami o których wspominałem - odpinanie naczepy, podpinanie naczepy , wymianę opon, zmiana obsady kierowców. Skoro tankowanie ma zajmować okreslony czas to i te rzeczy powinny być potraktowane podobnie.
A tym przypadku przygotowania do konkursów by zyskały na znaczeniu - odpowiednio przygotowany pojazd z wypoczęta załogą miały fory na starcie.
Teraz nie trzeba tego robić bo w trakcie konkursu zajmuje to raptem kilka sekund.
ad.3.
O konwojach wspomniałem wyłącznie po to aby nie tłumaczyć zmian wprowadzniem realizmy, bo jest tu tak dużo nierealnych rzeczy , że takie tłumaczenia nie bardzo mają sens. Nie tylko ja zwracałem na to uwagę.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Zbiorniki paliwa, spalanie i zlecenia
PostWysłany: 27 Lut 2020, 09:25 
Offline

Rejestracja: 08 Maj 2019, 09:56
Posty: 15
speedy napisał(a):
1. Wypadki itp
Przecież wypadki w grze były i niestety nie spotkały się z akceptacją graczy, którzy robili zlecenia na "styk" a jeden transport ulegał wypadkowi, dlatego zostały wyłączone.


Jestem na NIE.

Uzasadnienie: to co już napisał speedy, choć dodatkowo dorzucę, że gdybyśmy mieli taką opcję to wypadałoby dorzucić takie możliwości jak: "ubezpieczenie towaru" liczone od jego wartości i odległości jaką należy pokonać (tak jak to jest w realu). Tyle, że wątpię by Ktokolwiek chciałby dorzucać dodatkowe koszty do tak ryzykownej zabawy jaką jest przelicznik na serwerze ;)

speedy napisał(a):
2. Jaki sens wprowadzać czas za tankowanie?
- Zyskali by nowi gracze, którzy robią krótkie zlecenia
- Element logistyczny który teraz jest całkowicie pomijany przez graczy (warto by tu się pokłonić nad tym że niektóre marki mogłyby mieć dużo większe zbiorniki, dzięki czemu gracze musieli wybierać czy auto szybsze , czy ładowniejsze, czy oszczędniejsze albo z większym zbiornikiem


Jestem ZA.

Uzasadnienie: gdy tankujesz 100 litrów raczej nie poświęcasz tyle czasu co przy tankowaniu 10.000 litrów? Ważne by przelicznik (czasowy) był racjonalny.

speedy napisał(a):
3. Konwoje
Pamiętajmy że to gra i dzięki Konwojom wiele osób dalej gra w tą gre bo gdyby nie to pewnie skończyli by grę na 100 000 ciągnikach, a teraz mogą skupić się bardziej na logistyce firmy.


Jestem ZA, z dwoma ALE.

Uzasadnienie: to co napisał speedy, ALE dlaczego założono, że konwój mam mieć 1 parę kierowców (kierujący plus zmiennik) oraz jedną naczepę?
Rozumiem, że po drogach poruszają się ciągniki z naczepami, ponadto spotykamy zestawy drogowe... ale Europa (i częściowo Azja) to nie Australia gdzie mamy w użyciu pociągi drogowe (zwielokrotnione zestawy drogowe).
Logistycznie: konwój jest łatwiejszy w obsłudze (jako 1 sztuka plus 1 naczepa) i to jest plus dla grających ale czy aby nie powinno się urealnić poprzez obsadzenie 101 kierowcami + 101 zmiennikami + 101 naczepami (lub 1 "naczepą konwojową" o wartości 101 naczep standardowych)? Koszt konwoju jest teraz znikomy (prócz tankowania ;) ) a przecież korzystają z nich gracze, którzy już "dorobili się" znacznych funduszy...


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Zbiorniki paliwa, spalanie i zlecenia
PostWysłany: 21 Mar 2020, 13:44 
Offline
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Lis 2010, 18:31
Posty: 2276
Miejscowość: Lipniki
Kelossi napisał(a):
speedy napisał(a):
1. Wypadki itp
Przecież wypadki w grze były i niestety nie spotkały się z akceptacją graczy, którzy robili zlecenia na "styk" a jeden transport ulegał wypadkowi, dlatego zostały wyłączone.


Jestem na NIE.

Uzasadnienie: to co już napisał speedy, choć dodatkowo dorzucę, że gdybyśmy mieli taką opcję to wypadałoby dorzucić takie możliwości jak: "ubezpieczenie towaru" liczone od jego wartości i odległości jaką należy pokonać (tak jak to jest w realu). Tyle, że wątpię by Ktokolwiek chciałby dorzucać dodatkowe koszty do tak ryzykownej zabawy jaką jest przelicznik na serwerze ;)

Bardzo ciekawa opcja z takim ubezpieczeniem. Ale wypadki to inny temat, jeśli będziecie chcieli to wszystko jest możliwe do wprowadzenia a taki wybór "Ubezpiecz ładunek" jest bardzo ciekawy.

Kelossi napisał(a):
speedy napisał(a):
2. Jaki sens wprowadzać czas za tankowanie?
- Zyskali by nowi gracze, którzy robią krótkie zlecenia
- Element logistyczny który teraz jest całkowicie pomijany przez graczy (warto by tu się pokłonić nad tym że niektóre marki mogłyby mieć dużo większe zbiorniki, dzięki czemu gracze musieli wybierać czy auto szybsze , czy ładowniejsze, czy oszczędniejsze albo z większym zbiornikiem


Jestem ZA.

Uzasadnienie: gdy tankujesz 100 litrów raczej nie poświęcasz tyle czasu co przy tankowaniu 10.000 litrów? Ważne by przelicznik (czasowy) był racjonalny.

Czas tankowania planowałem aby był stały, czyli tak sam niezależnie od wielkości zbiornika. Bardziej mi chodziło tylko o wyliczenie zasięgu gdzie zyskiwałyby marki które miałyby większe zbiorniki, bo mnie razy dokonywałyby "tankowania w trasie".

Kelossi napisał(a):
speedy napisał(a):
3. Konwoje
Pamiętajmy że to gra i dzięki Konwojom wiele osób dalej gra w tą gre bo gdyby nie to pewnie skończyli by grę na 100 000 ciągnikach, a teraz mogą skupić się bardziej na logistyce firmy.


Jestem ZA, z dwoma ALE.

Uzasadnienie: to co napisał speedy, ALE dlaczego założono, że konwój mam mieć 1 parę kierowców (kierujący plus zmiennik) oraz jedną naczepę?
Rozumiem, że po drogach poruszają się ciągniki z naczepami, ponadto spotykamy zestawy drogowe... ale Europa (i częściowo Azja) to nie Australia gdzie mamy w użyciu pociągi drogowe (zwielokrotnione zestawy drogowe).
Logistycznie: konwój jest łatwiejszy w obsłudze (jako 1 sztuka plus 1 naczepa) i to jest plus dla grających ale czy aby nie powinno się urealnić poprzez obsadzenie 101 kierowcami + 101 zmiennikami + 101 naczepami (lub 1 "naczepą konwojową" o wartości 101 naczep standardowych)? Koszt konwoju jest teraz znikomy (prócz tankowania ;) ) a przecież korzystają z nich gracze, którzy już "dorobili się" znacznych funduszy...

Przyczepa Konwojowa - ciekawy pomysł i faktycznie to może być dobry ruch, aby Konwoje miały swoje naczepy.
Co do reszty, dlaczego tylko 2 kierowców?
- łatwiejsze zarządzanie od strony gracza
- optymalizacja gry, chodzi o to że gracze posiadali setki tysięcy kierowców swoich garażach, po przez co gra była wolniejsza w miejscach gdzie używaliśmy kierowców.
Więc kwestia 2 kierowców się nie zmieni.


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Zamknięte forum Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 9 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group alveo