Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 22 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3  Następna

czy jestes za tym pomyslem
Ankieta zakończyła się 19 Sty 2016, 13:22
1 Tak 70%  70%  [ 7 ]
2 Nie 30%  30%  [ 3 ]
Razem głosów : 10
Autor Wiadomość
 Temat postu: Limit wielkosci pobieranych zlecen dla spedycji
PostWysłany: 16 Sty 2016, 13:21 
Offline

Rejestracja: 20 Sie 2012, 11:58
Posty: 555
w zwiazku z zaistniala sytuacje na S6 pozwole sobie zaproponowac pewne rozwiazanie majace uniemozliwic ponownie takiej sytuacji
otoz chodzi by przypadkiem czy celowo jakis czlonek nie pobral niewykonalnego zlecenia dla spedycji, i mam tutaj rozwiazanie
- otoz pobieranie bez limitu wielkosci zlecenia mialy by w spedycji 2 osoby= wlasciciel oraz zastepca
- kazdy zleceniodawca moglby pobrac maksymalne zlecenie rowne 1/4 calego tonazu sumowanego z wszystkich garazy swoich, ma to na celu by ktos majacy 20 aut nie pobral zlecenia przekraczajacego mozliwosci swojej spedycji.
- kolejna mozliwosc to ewentualnie mozliwosc ustawienia dla zleceniobiorcow wielkosci zlecen , jak wiemy wiekszosc osob w spedycjach bierze dla siebie plus powrotne ,

pewnie odezwa sie glosy ze trzeba pilnowac ludzi, owszem ale jak ktos specjalnie chce zrobic cos na zlosc to ma sporo okazji


ewentualnie inna opcja bylaby zamiast ograniczenia wielkosci zlecenia , mozliwosc by kazde zlecenie musial akceptowac wlasciciel lub zastepca..



gracze ze starych swiatow pewnie od razu podniosa krzyki, ale chodzi o swiaty mlode rozwijajace sie a speedy sam wie jaka miala miejsce sytuacja


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Limit wielkosci pobieranych zlecen dla spedycji
PostWysłany: 16 Sty 2016, 13:40 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 Gru 2015, 17:34
Posty: 55
Możliwość określenia typu towaru jaki przewozi spedycja tez nie bylaby zla. Przypuscmy przy zakladaniu spedycji, wlasciciel z gory okresla typ np. kontener i wtedy zlecenia na inny typ niz preferowany wogole nie pokazywalyby sie, jako mozliwe do pobrania.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Limit wielkosci pobieranych zlecen dla spedycji
PostWysłany: 16 Sty 2016, 13:41 
Offline

Rejestracja: 07 Wrz 2015, 19:32
Posty: 74
Jako właściciel spedycji popieram.

Muszą zostać wprowadzone limity dla zleceniobiorców bo inaczej taka idea spedycji nie ma sensu.

Wystarczy zrobić ograniczenie do max 10x tonażu danego gracza. Też musi być ograniczenie, żeby ktoś nie brał zleceń dla innych na podstawie tonażu drugiego gracza.

_________________
Krisbe - S6 - TT


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Limit wielkosci pobieranych zlecen dla spedycji
PostWysłany: 16 Sty 2016, 13:43 
Offline

Rejestracja: 04 Maj 2013, 15:18
Posty: 65
Może czas wrócić do korzeni spedycji i wspólnie robić zlecenia zamiast dawać wszystkim jej członkom wolną rękę.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Limit wielkosci pobieranych zlecen dla spedycji
PostWysłany: 16 Sty 2016, 13:54 
Offline

Rejestracja: 20 Sie 2012, 11:58
Posty: 555
Olcia napisał(a):
Możliwość określenia typu towaru jaki przewozi spedycja tez nie bylaby zla. Przypuscmy przy zakladaniu spedycji, wlasciciel z gory okresla typ np. kontener i wtedy zlecenia na inny typ niz preferowany wogole nie pokazywalyby sie, jako mozliwe do pobrania.



bardziej bylo by chyba dobre typ zlecenia tylko na podstawie taboru zleceniodawcy ktory chce pobrac zlecenia


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Limit wielkosci pobieranych zlecen dla spedycji
PostWysłany: 16 Sty 2016, 14:16 
Offline

Rejestracja: 19 Paź 2014, 09:47
Posty: 133
O ile pamietam ten temat byl walkowany juz nie raz i za kazdym razem nie przeszedl :)
Wiec dlaczego tym razem ma przejsc??
Nie ma trzeciej opcji w ankiecie dla osob ktore chca byc jako neutralne wiec nie zaglosuje


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Limit wielkosci pobieranych zlecen dla spedycji
PostWysłany: 16 Sty 2016, 14:57 
Offline

Rejestracja: 20 Sie 2012, 11:58
Posty: 555
Nevadaa napisał(a):
O ile pamietam ten temat byl walkowany juz nie raz i za kazdym razem nie przeszedl :)
Wiec dlaczego tym razem ma przejsc??
Nie ma trzeciej opcji w ankiecie dla osob ktore chca byc jako neutralne wiec nie zaglosuje




wczoraj speedy zareagowal , dlatego na goraco trzeba odswiezyc, bardziej mi chodzi tez nie o ograniczenie ale o to by sprawcy takich niespodzianek nie byli bezkarni,
w zasadzie to nawet nie trzeba limitow ani ograniczen , po prostu zgloszenie do administracji skutkowalo by tym ze zlecenie trafilo by do takiej ososby i tyle


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Limit wielkosci pobieranych zlecen dla spedycji
PostWysłany: 16 Sty 2016, 15:05 
Offline
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Lis 2010, 18:31
Posty: 2216
Miejscowość: Lipniki
Mirmil napisał(a):
Może czas wrócić do korzeni spedycji i wspólnie robić zlecenia zamiast dawać wszystkim jej członkom wolną rękę.

Właśnie tu leży rozwiązanie.

Najpierw chcieliście rangi by każdy mógł brać, teraz chcecie je ograniczać. A problem dalej zostaje taki jaki był z jakimikolwiek ograniczeniami bo? Bo znowu każdy będzie ustawiał sobie "wszystko dla wszystkich".

Miałem sprawę rozwiązać dawno temu ale po przez dodanie punktu regulaminu i tak się stanie teraz. Taka sytuacja zdarza się rzadko, raz na dwa miesiące, poświecę wtedy 30 minut na sprawę i spojrzę kto kiedy wziął zlecenie i jak szybko odszedł ze spedycji.



Podoba mi się pomysł taki aby właściciel spedycji mógł blokować całkowicie niektóre typy zleceń aby nie było pomyłek.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Limit wielkosci pobieranych zlecen dla spedycji
PostWysłany: 16 Sty 2016, 17:01 
Offline

Rejestracja: 10 Paź 2014, 19:05
Posty: 30
Jeśli tylko właściciel będzie mógł blokować niektóre typy zleceń to moja spedycja i tak jest przegrana w tej sprawie bo właściciela nie ma już półtorej roku, a pomysł jest dobry bo rok temu też przyszedł do nas taki gościu co nabrał zleceń i w ogóle ich nie woził.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Limit wielkosci pobieranych zlecen dla spedycji
PostWysłany: 16 Sty 2016, 19:19 
Offline

Rejestracja: 11 Sty 2015, 11:17
Posty: 308
Miejscowość: Sosnowiec
Olcia napisał(a):
Możliwość określenia typu towaru jaki przewozi spedycja tez nie bylaby zla. Przypuscmy przy zakladaniu spedycji, wlasciciel z gory okresla typ np. kontener i wtedy zlecenia na inny typ niz preferowany wogole nie pokazywalyby sie, jako mozliwe do pobrania.

Proponowałem takie rozwiązanie, ale nie zostało ono pozytywnie przyjęte. Gracze stwierdzili, że trzeba dawać rangi zaufanym członkom.


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 22 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group alveo