Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina




Zamknięte forum Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 6 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: Podsumowanie mojej działalności.
PostWysłany: 05 Gru 2010, 15:49 
Offline

Rejestracja: 27 Lis 2010, 19:14
Posty: 16
Hej, jak obiecałem wczoraj podsumuję całą moją grę w Cargo Tycoon.

Z początku chciałem podziękować speedyemu, za pomysł i wykonanie tak fajnej gry, jaką jest CT.

Więc tak, po otrzymaniu adresu od anaheima wszedłem na stronę, i pierwsze co mnie rozczarowało to logo. Pierwsze zwątpienie- co to jest? Screenshot z ETSu czy Haulina niezbyt pasuje jako logo dla innej gry transportowej. Proponowałbym raczej coś bardziej 'logistycznego', np. REALNE zdjęcie z jakiegoś portu, terminalu czy coś w ten deseń. Chwilę później się zarejestrowałem. Po zalogowaniu troszkę się rozczarowałem menu po lewej stronie, wszystko tak w jednakowym tonie bez wyszczególnienia i zanim połapałem się co gdzie znaleźć to chwilę minęło. Zresztą ciągle się mylę przy chęci przydzielenia kierowcy samochodu. Reszta w miarę bez zarzutów, drobne błędy od razu zgłaszane i gra jakoś się kręciła. No właśnie, użyłem słowa kręciła bo byłem przez ten tydzień cały czas w domu, więc większość czasu mogłem poświęcić na siedzenie przy kompie i czekanie na powrót wozu z trasy i wysłanie go z powrotem. Jeżeli ktoś w normalnym tygodniu wychodzi z domu o godzinie szóstej, a wraca o osiemnastej to ta gra nie będzie dla niego bo od razu zostanie w tyle. Niby są te trasy po 300 kilometrów, w których pojazdy jadą przez te kilka bitych godzin ale przy robieniu takich tras nie zarobimy. Dlatego wszyscy tak się bili o ten nieszczęsny Ciechanów. Sposobem na to byłoby wprowadzenie dobowych kolejek dla pojazdów, planujemy cały dzień kierowcy rano, po czym on sobie jeździ aż do skończenia kolejki. Wiem że zrobienie czegoś takiego byłoby trudne, ale jednak bardzo pomocne. Nie ukrywam że grę zakończyłem głównie z tego powodu. Drugim było brak akceptacji na wprowadzenie norm na branie zleceń z początku 3 zlecenia do czasu ich wykonania. Jak to zobaczyłem, to wpadłem w taki śmiech, że aż z drugiego pokoju przylecieli się zapytać co się stało. Dlaczego? Przy flocie 16 pojazdów (3 atega, 3 berlinga i 10 starów) te 3 zlecenia to ja potrafię góra 4-5 wozami wykonać. I co, reszta miała stać? Potem podniesiono ten limit na 6, ale w dalszym ciągu mnie to nie ratowało. Po moich sugestiach speedy zmienił tą wartość na 1 zlecenie - 1 pojazd. Ale mnie to dalej nie urządzało. Bo w trakcie dnia mam dostęp do komputera z internetem 2-3 razy po góra 2 minuty. Po wejściu na stronę i zalogowaniu się zostaje niecała minuta, żeby tylko wysłać pojazdy. Więc zlecenia mógłbym przygotowywać sobie w domu, a następnie tylko wysyłać pojazdy. Przy tym ograniczeniu po zjeździe pojazdów musiałbym szukać ładunków, więc 2 minuty to stanowczo za mało. Nie wiem jak jest teraz, bo ostatecznie podjąłem decyzję o końcu gry na równi z informacją o jakichkolwiek limitach. JA rozumiem, że może się ktoś zalogować, zgarnąć wszystkie zlecenia i wtedy nikt nie weźmie, ale można to rozwiązać w inny sposób, tak jak wprowadzenie wysokich kar, czy blokowanie brania zleceń których łączna kara byłaby większa niż suma na koncie. Tutaj jest wytłumaczenie wczorajszych promocji na moje wozy, sprzedawane za grosze. I tutaj kolejna sugestia- wysprzedawałem te wozy za sumy rzędu 1-5 zł, wcześniej 1-3 tysięcy. Po sprzedaniu wszystkiego na koncie miałem... ponad 1,6 miliona złotych. Stąd zakupiłem Scanie i fabrycznie nowe Atega które później sprzedałem. Nie wiem gdzie dokładnie jest bug, ale Wietszyk też to 'zauważył' :D. Ogólnie gra wymaga dopracowania, wiemy to wszyscy. Ale jak już speedy upora się z tym wszystkim, to chętnie wrócę chociażby z czystej ciekawości sprawdzić co się zmieniło, i wtedy też obiecuję ponarzekać.

Także jeszcze raz dzięki wszystkim za wspólną grę, miło było tylko strasznie czasochłonnie ;) Speedy-emu oczywiście życzę cierpliwości i wytrwałości, a wszystkim Graczom jak największych zysków i dobrych zleceń.

Do następnego, pa!

PS. załączam jeszcze potwierdzenie tego, co ugrałem ;)
Image


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Podsumowanie mojej działalności.
PostWysłany: 05 Gru 2010, 16:10 
Offline
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Lis 2010, 18:31
Posty: 2156
Miejscowość: Lipniki
Dzięki za uwagę etc.

Jednak na dałem Ci trochę kasy przed końcem gry albo 100 000zł albo 1 000 000 więc to nie był błąd, u Wietszyka owszem, ale on został załatany już dawno.

Co do limitu zleceń to musi być aktualnie jest wysoki że gracz go nie zauważy, natomiast chodzi mi o to, że gracz taki DESTRUKTOR może ciągle się rejestrować i zabierać zlecenia innym kary dla niego co dadzą skoro on to konto założył tylko po to żeby niszczyć.

Jak będę miał więcej czasu to może coś jeszcze dodam, jakiś koment :D


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Podsumowanie mojej działalności.
PostWysłany: 05 Gru 2010, 16:12 
Offline

Rejestracja: 27 Lis 2010, 19:14
Posty: 16
To nie masz podglądu na adresy IP graczy? Pozwoliłoby to na walkę z multikontami :)


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Podsumowanie mojej działalności.
PostWysłany: 05 Gru 2010, 16:24 
Offline
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Lis 2010, 18:31
Posty: 2156
Miejscowość: Lipniki
A co to da?? jak będę kasował konta ciągle które mają po 20 zleceń i powstają nowe, ale dobry pomysł na automatyczny ban jeśli IP istnieje w bazie. Brak zalogowania, na konto i tyle ;D


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Podsumowanie mojej działalności.
PostWysłany: 05 Gru 2010, 16:32 
Offline

Rejestracja: 27 Lis 2010, 19:14
Posty: 16
Tylko nie zapomnij zrobić czegoś, żebyś mógł zezwalać na wyjątki. Istnieją duże sieci osiedlowe o jednym IP (sam w takiej funkcjonuję) i mogłoby to być niezręczne dla graczy jak przy rejestracji dostawali by bana ;)


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Podsumowanie mojej działalności.
PostWysłany: 05 Gru 2010, 21:31 
Offline

Rejestracja: 01 Gru 2010, 14:55
Posty: 82
Niestety, ale dużo w tym gorzkiej prawdy. Wszystkie takie ograniczenia negatywnie wpływają na rozgrywkę, i widać że wielu nudzi obecny stan rzeczy.

Ja jednak widzę ogromny potencjał, i mam nadzieję że speedy mimo trudności w poważnych modyfikacjach kodu nie spocznie na laurach i będzie znosił ciągłe prośby użytkowników o zmiany.... mające na celu upodobnienie do trukza.


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Zamknięte forum Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 6 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group alveo