Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina




Zamknięte forum Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 37 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: Planowane zmiany w Konwojach
PostWysłany: 28 Lip 2016, 13:35 
Offline

Rejestracja: 01 Lis 2015, 11:25
Posty: 77
Czarna napisał(a):
Przypominam, że temat dotyczy zmian w Konwojach. Proszę bez offtopu.


Skoro o konwojach , to kilka słów na temat moich spostrzeżeń na temat konwojów.
Kupiłem jeden z wozów konwojowych dla przetestowania tego rozwiązania - zgodnie z zaleceniami admina aby zamienić jeden garaż na konwojowy.
Pierwsze zdziwienie było gdy chciałem zmienic garaz na konwojowy - musi byc bez pojazdów , a jak sie juz go zmieni to trzeba kupic całkiem nowy pojazd.
Zdziwienie była dlatego , że czytając wcześniejsze pomysły sądziłem że trzeba mieć garaż rozbudowany , a w nim full pojazdów tego samego typu. Automatyczna zamiana byłaby logiczna .
Okazuje sie jednak że trzeba pozbyć sie pojazdów z garażu , a po zamianie kupic całkiem nowy pojazd . Pomijając już jego cene ( wcale nie niską ) to dodatkowo trzeba jeszcze rozwijąć technologie aby mozna było go kupić ( i to nawet na te pojazdy któe wcześniej były dostepne bez opracowywania technologii) . Gdzie tu więc odciązenie serwera, skoro pojazdy nadal funkcjonuja w grze, a przybywa kolejny ? Odciążenie byłoby wtedy gdyby moje 150 pojazdów zostało ZAMIENIONYCH na jeden. A w obecnej sytuacji wszystkie pojazdy które miałem mam nadal , kierowców również , a doszedł mi tylko kolejny pojazd o zwiększonej ładowności. Nie rozumie więc tego obecnie funkcjonującego sposobu zamiany pojazdów na konwojowe.
Kupiłem jednak ten pojazd i wysłałem w trasę. Powrócił , więc chciałem go ponownie wysłać, ale niestety nie mogę. A nie moge , bo moje konto premium kończy się za 6 dni.
Pojazd więc stoi w garażu , a towar który miał wywieźć zabrało 150 pojazdów z sąsiednich garaży. Ponownie wiec rodzi się pytanie gdzie jest to odciązenie serwera?
Podsumowując ; mam garaż konwojowy , ale uważam że sposób zamiany jest delikatnie mówiąc dziwny - pojazdów nie ubywa, koszty zamiany są olbrzymie , odciązenia serwera praktycznie nie ma. Jeszcze dziwniejsze jest wprowadzone rozwiązanie że nie mozna wysłąc konwoju gdy się ma konto premium krótsze niz 7 dni do upływu terminu. To jest zupełnie bez sensu - mam wykupione i aktualne KP , a konwój stoi w garażu.
Wyciągając więc wnioski z posiadania tego garażu konwojowego , raczej nie będę dokonywał zamian kolejnych garaży na konwojowe , bo korzyści wcale nie rekompensują poniesionych kosztów i kłopotów z tym związanych.
Uważam też ze taki dość ordynarny sposób wymuszania zakupu KP przyniesie raczej odwrotny skutek od zamierzonego.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Planowane zmiany w Konwojach
PostWysłany: 10 Sie 2016, 22:36 
Offline
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Lis 2010, 18:31
Posty: 2181
Miejscowość: Lipniki
Skoro zamieniam Pan Garaż na Konwojowy, to ubywa Panu 149 miejsc (na S6 ubywa 99 miejsc), więc o tyle może kupić Pan mniej samochodów, liczba ogólna maleje, a to że Pan miał wolne miejsce sąsiednim garażu i tam przejechał to już inna sprawa.

Niestety ale praktycznie każdy kto miał garaże (20k - 40k aut) na full to już posiadał KP - bez przerwy więc chyba nie jest problemem zakup na cały miesiąc :( .
Musicie zrozumieć, że wprowadzenie Konwojów mogło spowodować spadek zakupu KP - co sami gracze zauważyli.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Planowane zmiany w Konwojach
PostWysłany: 15 Sie 2016, 10:18 
Offline

Rejestracja: 10 Sie 2016, 17:06
Posty: 7
pifpaf napisał(a):
a pisales kiedys ze nie może być wiekszych zlecen niz 250k zwlaszcza dla pg które powinny byc wieksze a ja dosyć czesto znajduje zlecenia na kontener po 350-450k które w takiej ilosci nie sa nikomu przydatne



podziel to na 5-10 graczy i juz problem z glowy. to jest zlecenie dla spedycji.



a co do brania zlecen w spedycji to jezeli obecna mozlowosc zostanie a to bedzie kolejna opcja jestem za ,.,,


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Planowane zmiany w Konwojach
PostWysłany: 21 Sie 2016, 11:39 
Offline

Rejestracja: 01 Lis 2015, 11:25
Posty: 77
speedy napisał(a):
Skoro zamieniam Pan Garaż na Konwojowy, to ubywa Panu 149 miejsc (na S6 ubywa 99 miejsc), więc o tyle może kupić Pan mniej samochodów, liczba ogólna maleje, a to że Pan miał wolne miejsce sąsiednim garażu i tam przejechał to już inna sprawa.

Niestety ale praktycznie każdy kto miał garaże (20k - 40k aut) na full to już posiadał KP - bez przerwy więc chyba nie jest problemem zakup na cały miesiąc :( .
Musicie zrozumieć, że wprowadzenie Konwojów mogło spowodować spadek zakupu KP - co sami gracze zauważyli.

Chyba źle wytłumaczyłem o co mi chodzi, więc spieszę z dodatkowymi wyjaśnieniami.

Konwój to dla mnie grupa pojazdów. Dlatego wg mnie zamiana na konwój powinna polegać na zastąpieniu 150 pojazdów z danego garażu w jedną GRUPĘ pojazdów.
Stąd też moje zdziwienie , że w grze aby mieć konwój muszę kupić zupełnie nowy pojazd ( pomijajac juz sprawę DT i ceny ) , a posiadane dotychczas w garazu pojazdy moge przenieśc do innego garażu lub wstawić do komisu. W ten spsob w grze przybywa dodatkowy pojazd , a te które już tu funkcjonowały są nadal u mnie lub u innych graczy . Odciązenia serwera praktycznie więc nie ma.
Dlatego sądziłem że konwój to będzie spięcie 150 pojazdów w jeden konwój , co w praktyce by zastępowało 150 plików które obsługuje serwer tylko jednym.

Analogicznie wyobrażałem sobie sprawę z kierowcami - 150 spinam w jedna GRUPĘ kierowców, która obsługuje konwój .
A obecnie pojazdy są nadal w grze (u mnie lub u innych) kierowcy tak samo , więc serwer wcale nie jest mniej obciążony . Dodatkowo zwiekszona ilośc pojazdów w komisie obniża ich ceny , a kierowcy z 4G i 5G pojawiający sie hurtowo w Urzędzie Pracy powodują rezygnacje ze szkoleń nowych kierowców.
Zdaję sobie sprawę że taka zamiana powinna się wiązać z dodatkowymi opłatami , bo skoro gracz może mieć łatwiej , to jakiś koszt winien ponieść. Mogłby więc to być ktoś w rodzaju pilota, szefa ( osoba + pojzad pilotujący) konwoju który byłby obowiązkowy do zakupu ( zatrudnienia) jako komplet ( osoba +pojazd) w momencie zmiany garażu na konwojowy.
W praktyce wiec zmieniamy garaż na konwojowy , wynajmujemy obowiązkowo w tym momencie pilota który spina posiadane przez gracza pojazdy w konwój , a kierowców organizuje w grupę konwojową . Serwer więc odczuwa wyraźną ulgę , a dla innych graczy nie pojawia sie nic w komisie ani Urzędzie Pracy.
Druga sprawa która chcę wyjaśnic jest powiązanie premki z konwojami. Doskonale rozumie to że konwój to coś dodatkowego, ułatwiającego grę, więc logicznym jest że może byc obsługiwany tylko przez graczy mających wykupiona premkę. To chyba nie budzi jakichkolwiek kontrowersji.
Jednak już ustalenie limitu dni do zakonczenia okresu wykupionej premki z obsługa konwojów już wzbudza spore kontrowersje . Zapłaciłem za premkę, mam ja aktywną , a nie mogę wysłać konwoju ? MOżna więc uznac że pojawiły się dwa rodzaje premki - zwykła i super premka umozliwiająca wysłanie konwoju.
To jest totalne nieporozumienie , aby nie nazwac tego dosadniej.
Skoro mam premke to powinienem mieć możliwośc wysłania konwojów.
Wprowadzenie tego limitu dni przed koncem wprowadziło niesmak u graczy, wiec raczej przynosi więcej złego niz dobrego .
Dlatego postuluję o zniesieni owego limitu - gracz majacy premke winien mieć mozliwość wysłania konwój zawsze w trakcie aktywności konta.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Planowane zmiany w Konwojach
PostWysłany: 22 Sie 2016, 11:40 
Offline

Rejestracja: 21 Sie 2016, 19:45
Posty: 1
Dzisiaj zerknąłem na blog, gdzie w komentarzach pojawiła się informacja, że będą dodawane tylko nowe modele, czyli jak rozumiem pominięte zostaną takie auta jak Eiko Ghost i Soft XL. Nie wiem ile pracy wymaga dodanie takiego modelu, ale moim zdaniem jeśli jednym z najważniejszych powodów dodania konwojów było odciążenie serwera poprzez zastąpienie 150/100 aut jednym to pominięcie najpopularniejszych modeli jest błędem.
Pewnie na starszych światach ludzie przerzucili się już na inne auta, ale na s6 wiele osób zakończy badania na duchach co sprawi, że na konwoje nie przejdą nigdy, a co za tym idzie obciążenie serwera nie zostanie zmniejszone.

Dlatego też apeluje o ponowne przemyślenie tej sprawy, skoro wprowadzony został konwój Speed Beast (czyli model, który nie wymaga wysokich tech.) to może warto jednak dorzucić również takie modele jak Ghost i XL dla tych, którzy nie zamierzają prowadzić dalszych badań. W końcu najważniejsze jest odciążenie serwera, a to dobry krok w tym kierunku.

pozdrawiam


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Planowane zmiany w Konwojach
PostWysłany: 12 Wrz 2016, 15:36 
Offline

Rejestracja: 01 Lis 2015, 11:25
Posty: 77
Często widywałem zachęcanie do dyskusji, ale jak widać dyskusje są tu raczej jednostronne.
Nie ma jakiegokolwiek odzewu , wiec nie widze dalszego sensu poświęcania czasu na grę.
Dodam tylko że czarę goryczy przelało zmuszanie graczy do ciągłego utrzymywania premki , aby mozna było wysyłać konwoje. Czuję sie oszukiwany, bo skoro mam wykupiona i aktywną premke , to dlaczego nie moge wysłac konwoju który kosztował mnie mnóstwo czasu poświęconego tej grze ?
Pisałem juz o tym że to rozwiązanie przynosi więcej szkód niz korzyści grze, ale chyba uznano że się mylę.
Wiem że kilku graczy już zrezygnowało m.in. z tego powodu z przedłużania premki (czyli właściwie praktycznie z dalszego grania), a ja własnie dołączam do tej grupy. Z tym że jestem chyba pierwszym który o tym pisze otwarcie.
Życzę powodzenia oraz wprowadzania bardziej sensownych i przemyślanych zmian.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Planowane zmiany w Konwojach
PostWysłany: 28 Wrz 2016, 10:38 
Offline
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Lis 2010, 18:31
Posty: 2181
Miejscowość: Lipniki
remfire napisał(a):
Konwój to dla mnie grupa pojazdów. Dlatego wg mnie zamiana na konwój powinna polegać na zastąpieniu 150 pojazdów z danego garażu w jedną GRUPĘ pojazdów.
Stąd też moje zdziwienie , że w grze aby mieć konwój muszę kupić zupełnie nowy pojazd ( pomijajac juz sprawę DT i ceny ) , a posiadane dotychczas w garazu pojazdy moge przenieśc do innego garażu lub wstawić do komisu. W ten spsob w grze przybywa dodatkowy pojazd , a te które już tu funkcjonowały są nadal u mnie lub u innych graczy . Odciązenia serwera praktycznie więc nie ma.
No jak to nie ma odciążenia? Skoro tamten gracz co kupił musiał sprzedać/zezłomować swoje auta? Przecież w nieskończoność nie mogli "sprzedać komuś innemu" :)

A co do sprawy łączenia i zakupu konwoju jako nowego auta, niestety ale połączenie 150 własnych auta w jeden Konwój byłoby bardzo problematyczne, bo różne ładowności rożne spalania, rożne stany techniczne aut. I wiele innych problemów. Jak np nazywał by się Konwój złożony z kilku różnych ciągników? Jakiej byłby marki? Jest wiele czynników ukrytych których nie widać.

remfire napisał(a):
Dlatego sądziłem że konwój to będzie spięcie 150 pojazdów w jeden konwój , co w praktyce by zastępowało 150 plików które obsługuje serwer tylko jednym.
I tak się właśnie stało, liczba auta w grze spadła.

remfire napisał(a):
Analogicznie wyobrażałem sobie sprawę z kierowcami - 150 spinam w jedna GRUPĘ kierowców, która obsługuje konwój .
A obecnie pojazdy są nadal w grze (u mnie lub u innych) kierowcy tak samo , więc serwer wcale nie jest mniej obciążony . Dodatkowo zwiekszona ilośc pojazdów w komisie obniża ich ceny , a kierowcy z 4G i 5G pojawiający sie hurtowo w Urzędzie Pracy powodują rezygnacje ze szkoleń nowych kierowców.
Zdaję sobie sprawę że taka zamiana powinna się wiązać z dodatkowymi opłatami , bo skoro gracz może mieć łatwiej , to jakiś koszt winien ponieść. Mogłby więc to być ktoś w rodzaju pilota, szefa ( osoba + pojzad pilotujący) konwoju który byłby obowiązkowy do zakupu ( zatrudnienia) jako komplet ( osoba +pojazd) w momencie zmiany garażu na konwojowy.
W praktyce wiec zmieniamy garaż na konwojowy , wynajmujemy obowiązkowo w tym momencie pilota który spina posiadane przez gracza pojazdy w konwój , a kierowców organizuje w grupę konwojową . Serwer więc odczuwa wyraźną ulgę , a dla innych graczy nie pojawia sie nic w komisie ani Urzędzie Pracy.
Druga sprawa która chcę wyjaśnic jest powiązanie premki z konwojami. Doskonale rozumie to że konwój to coś dodatkowego, ułatwiającego grę, więc logicznym jest że może byc obsługiwany tylko przez graczy mających wykupiona premkę. To chyba nie budzi jakichkolwiek kontrowersji.
Co do sprawy kierowców. Także występuje odciążenie kierowców z każdym zwolnionym kierowcą. Problem jest tylko taki że niektórzy ich trzymają bo łudzą się że się im przydadzą. :)

remfire napisał(a):
Jednak już ustalenie limitu dni do zakonczenia okresu wykupionej premki z obsługa konwojów już wzbudza spore kontrowersje . Zapłaciłem za premkę, mam ja aktywną , a nie mogę wysłać konwoju ? MOżna więc uznac że pojawiły się dwa rodzaje premki - zwykła i super premka umozliwiająca wysłanie konwoju.
To jest totalne nieporozumienie , aby nie nazwac tego dosadniej.
Skoro mam premke to powinienem mieć możliwośc wysłania konwojów.
Wprowadzenie tego limitu dni przed koncem wprowadziło niesmak u graczy, wiec raczej przynosi więcej złego niz dobrego .
Dlatego postuluję o zniesieni owego limitu - gracz majacy premke winien mieć mozliwość wysłania konwój zawsze w trakcie aktywności konta.
Co do KP. Gracze którzy grają dużo i korzystają z Konwojów mają premium na więcej niż 2 miesiące, proszę mi uwierzyć. A jaki problem mieć premium na 7 dni o ile się stale wykupuje ? Nie podoba się to osobom tylko tym którzy nie wykupywali premium stałego tylko jednodniowe. A dlaczego limit jest 7 dni to już wyjaśnili nawet inni gracze bo doskonale rozumieją tego potrzebę. Że jeśli wprowadziłoby się Konwoje bez tego limitu to nikt by nie kupował premium na 30 dni. Tylko 4 razy w miesiącu wystarczyłoby uzbierać darmowe premium i puścić Konwoje, a skad wtedy pieniądze na utrzymanie gry?


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Planowane zmiany w Konwojach
PostWysłany: 01 Paź 2016, 22:02 
Offline

Rejestracja: 01 Lis 2015, 11:25
Posty: 77
Co do grupowania pojazdów w konwoje nie ma chyba juz sensu dyskutować .
Podjęta jż pewna decyzję, wiec chyba juz nie ma odwrotu. jednak czy jest ona lepsza od tej o któej wspominałem wielu graczy nie ma przekonania. A co do grupowania 150 pojazdów w konwój, wcale nie byłoby z tym kłoptów - wystrczyłoby zastrzeżenie że musi to byc 150 jednakowych pojazdów i po sprawie . A nazwa to np "Konwój Soft XL " . I nie byłoby zalewania komisów używanymi pojazdami.
Ale to już tylko rozważania akademickie.
Analogicznie z kierowcami . nie jest to najlepsze rozwiązanie, ale juz jest , wiec nie ma sensu dyskutować.
A no do owych 7dni premki koniecznych do wysłania konwoju.
Teoretycznie masz racje. Tłumaczysz to logicznie.
Jednak tak samo logicznie często tłumaczy sie podwyższanie podatków . Wzrost o jeden procent spowoduje wzrost wpływów z podatków. Jednak po wprowadznieu okazuje sie że wyższy podatek przynosi mniejsze wpływy, bo ludzie ograniczyli swoje potrzeby.
Tak samo w grze - miesiąc premki jest dla Ciebie lepszy niz 4 razy po 1 dniu premki. Tylko czy napewno każdy wykupi ten miesiąc ? Zrobi tak jeden gracz, a gdyby każdy dzien premki pozwalał na wysłanie konwojów , to moze wtedy znalazłoby sie kilku którzy by kupowali kilka razy w miesiącu po jednym dniu ? A wtedy suma zakupionych kredytów byłaby większa. Nie wspominając że w ten sposób było kilku aktywnych graczy , a nie jeden.
Pisałem o tym włąsnie dlatego aby zwrócić Ci uwage na to że takie posuniećie , mimo iż teoretycznie dajace plusy, w praktyce moze przynosic odwrotny skutek. Znięchęca graczy bo czują się nabici w butelke ( mam premke , a konwoju nie mogę wysłąć ), co przynosi taki skutek że nie kupja premki ani na miesiąc, a tym bardziej na jeden dzień.
Skoro jednak uważasz że to ma sens, to ok. Dla mnie jednak jest to nie do końca uczciwym podejściem do graczy płacacych za premki.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Planowane zmiany w Konwojach
PostWysłany: 02 Paź 2016, 12:09 
Offline

Rejestracja: 22 Wrz 2016, 16:30
Posty: 2
Szczerze ? Jeżeli grasz od X czasu to wiesz że gra bez premki jest bardzo męcząca.
Ja jak jeszcze nie było konwojów kupowałem premke regularnie co miesiąc teraz gdy te konwoje weszły również kupuje premkę co miesiąc z takim wyjątkiem że pierwsze przedłużenie premki kupiłem tydzień wcześniej by móc wysyłać konwoje i teraz dalej kupuję preme co miesiąc i w żaden sposób konwoje nie są zablokowane ;]


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Planowane zmiany w Konwojach
PostWysłany: 02 Paź 2016, 21:10 
Offline

Rejestracja: 01 Lis 2015, 11:25
Posty: 77
Szczerze? Jaka jest więc korzyść z owrgo limitu 7 dni do konca premki w przypadku gracza takiego jak Ty ? Kupowałeś KP i nadal kupujesz, więc co zmienia ten dziwny limit ? W zasadzie mozna go nawet wydłuzyć do 15 albo i 30 dni , bo przecież i tak pewna grupa graczy systematycznie wykupi KP odpowiednio wcześniej.
Trzeba jednak pamietac że w tę grę grywają nie tylko osoby majace odpowiednia ilość czasu i pieniędzy aby grywać codziennie majac wykupione KP. Są tacy którzy grywają tu nieregularnie z uwagi na brak czasu , sa tez tacy którzy miewają środki nieregularnie , albo w ograniczonym zakresie ( np uczniowie), więc nie zawsze maja mozliwośc posiadania odpowiednio długo ważnego KP. Dlaczego więc mają być zniechecani do gry takimi dziwnymi limitami ?
Ci którzy chca i tak kupią bez wzgledu na limit, ale inni zaczeli sie już zastanawiac czy warto wykupowac KP. No i aktywność graczy spada i pojawiają się narzekania że graczy ubywa...
PS. Ja też przez dłuższy czas systematycznie wykupowałem KP , po to aby przyjemniej sie grało, ale tez po to aby wspomóc rozwój gry. Kupowałem KP mimo tego że nie grywałem codziennie , bo nie zawsze był czas na grę. I pewnie kupowałbym nadal KP , ale gdy pojawiły sie konwoje , a wrazz nim ów limit, zacząłem się zastanawiać jaki jest tego cel. I nie dostrzegam w tym rozwiązaniu plusów, ale za to widzę minusy, więc pozwoliłem sobie o tym napisac na forum.


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Zamknięte forum Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 37 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group alveo