CargoTycoon - Forum - Zobacz temat - Kolejności wyświetlania pojazdów

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina

Regulamin forum

Uwaga!!!
Jeden pomysł = Jeden temat. Masz kilka pomysłów? To załóż kilka tematów.
Jeśli zakładasz temat, prosimy o założenie ankiety, aby gracze mogli się wypowiedzieć. Wystarczą 3 opcje: Tak, Nie wiem, Nie.
A graczy prosimy aby nie pisali nic nie wnoszących postów typu: "jestem na tak", tylko prosimy o głos w ankiecie.

Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5 posty(ów) ] 

Czy pojazdy w zakładce "Mechanik" mają wyświetlać się według nazwy nadanej przez gracza:
Jestem na TAK 33%  33%  [ 3 ]
Jestem na NIE 33%  33%  [ 3 ]
Nie mam zdania 22%  22%  [ 2 ]
Są ważniejsze problemy do ogarnięcia 11%  11%  [ 1 ]
Nie mam czasu czytać forum 0%  0%  [ 0 ]
Nie znam się i nie wiem o co chodzi 0%  0%  [ 0 ]
Razem głosów : 9
Autor Wiadomość
 Temat postu: Kolejności wyświetlania pojazdów
PostWysłany: 08 Maj 2018, 19:01 

Jak wchodzicie w zakładkę "Samochody" to możecie ustawić by pojazdy wyświetlały się np. w kolejności po nazwie ale chodzi o nazwę tą którą nadał (zmienił) im gracz.
Natomiast jak wchodzicie w zakładkę "Mechanik" to pojazdy wyświetlają się tylko w kolejności domyślnej po nazwie ale chodzi o nazwę systemową czyli np. S123456.
Nie ma potrzeby by w zakładce "Mechanik" filtrowanie było tak rozbudowane takie jak w zakładce "Samochody". Jedyne usprawnienie polegałoby na ustawieniu by pojazdy w zakładce "Mechanik" wyświetlały się po nazwie ale tej wymyślonej przez gracza. Gracz może tą nazwę w każdej chwili zmienić i wtedy zmienić kolejność wyświetlania pojazdów co ułatwia zarządzanie nimi np. podpięcie naczep, wymianę opon.
Speddy wstępnie daje zielone światło ale chce wysłuchać opinii ludu.
Dla władców konwojów pewnie nic to nie zmieni. Dlatego proszę o opinię tych co grają bez KP lub KS.