Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina


Regulamin forum


Uwaga!!!
Jeden pomysł = Jeden temat. Masz kilka pomysłów? To załóż kilka tematów.
Jeśli zakładasz temat, prosimy o założenie ankiety, aby gracze mogli się wypowiedzieć. Wystarczą 3 opcje: Tak, Nie wiem, Nie.
A graczy prosimy aby nie pisali nic nie wnoszących postów typu: "jestem na tak", tylko prosimy o głos w ankiecie.



Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 10 posty(ów) ] 

czy zablokowac podpinanie naczep PG pod inne ciagniki niz pg
Ankieta zakończyła się 20 Mar 2018, 18:35
1 tak 25%  25%  [ 4 ]
2 nie 75%  75%  [ 12 ]
Razem głosów : 16
Autor Wiadomość
 Temat postu: PONADGABARYTY
PostWysłany: 15 Mar 2018, 18:35 
Offline

Rejestracja: 20 Sie 2012, 11:58
Posty: 555
poniewaz w zwiazku z ostatnimi zmianami gracze wozacy tylko ponadgabaryty sa pokrzywdzeni, proponuje zablokowac podpinanie naczep pg pod zwykle ciagniki unikaty i zwykle konwoje,
jaka to uczciwa gra chocby w konkursach skoro pod pg nie da sie podpiac zwyklych naczep a pod zwykle mozna
dodajac roznice w predkosciach zwyklych pojazdow a pg ciagnikow to troche nieuczciwe
oczywiscie przeciwko beda tylko gracze nie wozacy pg
wiec wobec tego dac mozliwosc podpinania zwyklych naczep pod pg , wtedy moze zrozumiecie


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: PONADGABARYTY
PostWysłany: 15 Mar 2018, 20:34 
Offline

Rejestracja: 21 Wrz 2017, 13:42
Posty: 39
Zagłosuję jeśli Autor wątku odpowie co chce uzyskać poprzez swój wniosek?
Obecnie z każdym ze światów mam około 95% tonażu w PG resztę w lekkich ( nie PG) i jest mi to akurat zupełnie obojetne, bo pod lekkie ciagniki/konwoje nie podpinam naczep PG.
Jako przewoźnik głównie PG, nie czuje się absolutnie pokrzywdzony, możesz wyjąśnić na czym polega Twoje pokrzywdzenie?

_________________
S3-RicciS3
S4-Mini44
S5-Plymouth
S6-Ricci
S7-RicciS7


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: PONADGABARYTY
PostWysłany: 15 Mar 2018, 20:36 
Offline

Rejestracja: 02 Mar 2018, 21:14
Posty: 30
Gracze wożący tylko pg są pokrzywdzeni sami przez siebie, a nie przez grę. Gra nikomu nie narzuca wożenia tylko pg. Była już o tym mowa w innym wątku.

Wybierając wożenie tylko pg, wybrałeś zarabianie większej kasy dzięki przewiezionej większej liczbie kg niż w innych ładunkach. Ponieważ ja nie wożę pg, to idąc Twoim tokiem myślenia, powinienem teraz domagać się wyrównania finansowego za cały czas niewożenia przeze mnie pg? Przecież zarobiłeś na wożeniu pg więcej niż ja na wożeniu świń! To niesprawiedliwe! :D

Każdy wybiera sam, bez żadnego przymusu, co wozi, a czego nie wozi. I te wybory mają swoje zalety i wady. Jesteśmy dorośli i odpowiadamy za swoje wybory? Przecież można się dostosować, zacząć wozić inne towary, jeśli chcemy nabić więcej poziomów na innych towarach. Grając bardzo długo i mając dużo garażów konwojowych, jakim problemem jest w części z nich trzymać konwoje uniwersalne?

Ja mimo, że nie wożę pg, to w konkursach "wszystkie typy po równo" męczę się jakoś z wożeniem pg ciągnikami uniwersalnymi. Nie mam przez to szans w tym rodzaju konkursu, a tym bardziej nie mam już żadnych szans w konkursach "sztafeta pg". Ale nie jęczę, w sztafetach pg po prostu nie startuję, a we wszystkich typach po równo dojeżdżam sobie na dalszych miejscach. Czy ja muszę wygrywać wszystkie konkursy?

Pisałeś jeszcze o prędkościach ciągników uniwersalnych vs pg. Tak, uniwersalne są średnio o 25 km/h szybsze. Zapominasz jednak o ładowności, swoim jednym ciągnikiem pg przewieziesz jednym kursem tyle ładunku pg, co ja przynajmniej 5 kursami ciągnikiem uniwersalnym.

Powiedzmy, że mamy trasę 1000 km i do przewiezienia 140 ton pg.
Ty przykładowo masz Shadowa pg o ładowności 140 ton, a ja z tej samej półki Ghosta o ładowności 22,3 tony
Ty jedziesz JEDEN RAZ z prędkością 56 km/h ok 18 godzin
Ja jadę 7 RAZY z prędkością 85 km/h ok 11 godzin, czyli x 7 daje 77 godzin. Powrotów już nawet nie liczę.
Albo inaczej - Ty wysyłasz jedno auto, ja muszę wysłać 7 aut na tę samą ilość towaru. Musiałbym mieć zatem 7 razy więcej miejsc garażowych żeby teoretycznie móc za jednym razem przewieźć szybciej tyle ładunku co Ty. Ale tu jest kolejna pułapka dla mnie - to z kolei podbiłoby mi na tyle przelicznik ton na miejsce, że Ty już dawno zapomnisz o konkursie, a ja dalej będę jechał z towarem.

Danie możliwości podpinania pod ciągnik pg innych naczep, wypaczy sens podziału na ciągniki pg i uniwersalne. Bo po co wtedy ciągniki uniwersalne? Wszyscy po prostu będą mieli ciągniki pg do wszystkiego:)


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: PONADGABARYTY
PostWysłany: 15 Mar 2018, 21:52 
Offline

Rejestracja: 30 Lis 2017, 17:11
Posty: 17
Kolega wyżej idealnie wyjaśnił :)


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: PONADGABARYTY
PostWysłany: 15 Mar 2018, 23:35 
Offline

Rejestracja: 20 Sie 2012, 11:58
Posty: 555
Tylko teraz inni moga wozic wszystko przez co po wprowadzieniu medali a pozniej premii za to to to jest krzywdzace ... skoto tak plakaliscie zeby ranking top tez mial to bylo ze dlaczego skoro to wozacy pg ... gra uzyska na blokadzie bo zmusi to graczy albo do rezygnacji z wozenia pg albo kupienia zestawow pg na konkursy przrz co bedzie ciekawiej bo teraz to bezsens .. po ilosciach w konkursach to podpinajac pg pod zwykly ciagnik juz wygrana na stracie jest z racji predkosci...blokujac to zmusi do kupna ciagnikow pg i wtedy juz trza pomyslec jak rozlokowac zeby byc pierwszy...ale coz dla niektorych to chyba za duza rewolucja i tak jak mowilem ci co nie woza wogole pg najwiecej beda narzekac


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: PONADGABARYTY
PostWysłany: 16 Mar 2018, 11:37 
Offline

Rejestracja: 16 Maj 2016, 10:23
Posty: 101
w jakim konkursie podpięcie pg pod zwykły daje wygraną?

gra jest urozmaicana i każdy musi wybrać opcję najlepszą dla siebie, jeśli uważasz że pg się teraz nie opłaca to się przestaw na zwykłe


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: PONADGABARYTY
PostWysłany: 16 Mar 2018, 15:07 
Offline

Rejestracja: 21 Mar 2017, 10:55
Posty: 35
Jak dla mnie wszystko jedno i tak nie bede jechal konkursu pg zwyklymi ciagnikami bo to nie ma sensu ani zarobkowo ani czasowo.Biedni Ci gracze PG zawsze pokrzywdzeni jak dobrze ktos napisal nikt nie karze Wam miec floty PG.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: PONADGABARYTY
PostWysłany: 16 Mar 2018, 15:24 
Offline

Rejestracja: 20 Sie 2012, 11:58
Posty: 555
Skoro tak mowicie ze nikt nie wozi pg zwyklymi ciagnikami to smialo mozna blokowac prawda


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: PONADGABARYTY
PostWysłany: 16 Mar 2018, 19:24 
Offline

Rejestracja: 04 Mar 2018, 16:01
Posty: 9
Koilego Avantasia temet ten był potuszony prezy WYZWANIACH. wiec nie rozumiem po co ta ankieta ale skoro juz to jestem na nie.

po pierwsze nikt nie jest poszkodowany bo kazdy ma wybór wiec mmoze jezdzic tym czymm chce czy konwojami pg czy uniwersalnymi.

po drugie pomysł poroniony bo czemu zakazac podpinania samego pg ?? przeciez konwoje uniwersalne niue mają szansy w konkursach typowo na pg gdzie wozi sie to takze konwojami.

po trzecie nawet jesli doszłoby to do skutku to i tak uniwerslne beda zdobywac wiecej odznak poniewaz zostaje jeszcze 8 rodzajów transportu.

a po czwarte podobno zakonczyłes gre wiec twoje poronione pomysły raczej nie powinny byc brane pod uwage a przykładem jest twoje wyliczenie kosztów budowy siedziby spedycji gdzie zaproponowałes bajonskie sumy typowo pod pg gdzie spedycja jednoosobowa na uniwersalach raczej torche musi pojedziec zeby pozbierac.

Jak juz mmasz dalej zamier proponowac cokolwiek to z sensem i dla dobra ogólu a nie pod siebie bo w tej chwili to widze tylko urazona dume gdzie nie dano ci znaczka i próbujesz w ten sposób cokolwiek w tym twmacie zmmienic.

a co do predkości wynikającej z rodzaju transportu to nie wiem czy wziełas pod uwage ze pg ma przy konkursach zwiekszony tonaz gdzie konwojem uniwersalnym zlecenia na raz nie zabierzesz a konwojem pg byc moze tak


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: PONADGABARYTY
PostWysłany: 28 Mar 2018, 06:55 
Offline
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 Gru 2012, 13:43
Posty: 984
Miejscowość: Two Steps From Hell
Prosiłabym o większa kulturę w swoich wypowiedziach.

_________________
Administrator CT


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 10 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group alveo