Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 68 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: Wyzwania - pierwsza ogólna wizja
PostWysłany: 04 Mar 2018, 11:25 
Offline

Rejestracja: 02 Mar 2018, 21:14
Posty: 15
Pomysł Paralizatora jest chyba najlepszy w takim razie. Podświetlony na jakiś szczególny kolor, w zależności od medalu nick to dobry kompromis.

Co prawda może się to kłócić z obecnym zielonym za konto sponsora, bo jeśli ktoś będzie miał równocześnie medal za poziomy i opłacone konto sponsora, to wtedy na jaki kolor podświetlać taką osobę?
Ale to już łatwiejsze do rozgryzienia, można sponsora jakoś inaczej wyróżnić - może podkreśleniem nicka (obrzydliwie bogatym zostawić wtedy tylko stosy monet przed i po nicku)?


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Wyzwania - pierwsza ogólna wizja
PostWysłany: 04 Mar 2018, 11:47 
Offline

Rejestracja: 20 Lis 2016, 07:31
Posty: 9
pomysł swietny. jestem za


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Wyzwania - pierwsza ogólna wizja
PostWysłany: 04 Mar 2018, 12:38 
Offline
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Lis 2010, 18:31
Posty: 2154
Miejscowość: Lipniki
Dlatego zamiast kolorów nicku, proponuję medal obok nicku, jak kokarda po konkursie.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Wyzwania - pierwsza ogólna wizja
PostWysłany: 04 Mar 2018, 13:27 
Offline

Rejestracja: 01 Lis 2015, 11:25
Posty: 70
Gonienie najlepszego może byc ciekawe, ale dla graczy ktorzy mają jakiekolwiek szanse aby go dogonić.
A jakie szanse ma ktos kto dopiero zaczyna ? Albo taki ktory grywa nieregularnie z powodu braku czasu ? Taki gracz raczej sie zniecheci .
Dlatego myślę że pułapy za ktore beda nagrody, powinny być określone na stałe. Tak aby każdy wiedział kiedy może dostać nagrodę za wytrwałośc w grze.
A najlepszego ( top1 w rankingu) można poprostu wyróżnić na CB stosownym medalem czy pucharem przy nicku, tak aby każdy wiedział ze on jest najlepszy.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Wyzwania - pierwsza ogólna wizja
PostWysłany: 04 Mar 2018, 13:54 
Offline

Rejestracja: 30 Lis 2017, 17:11
Posty: 17
To kiedy można spodziewać się wprowadzenia?


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Wyzwania - pierwsza ogólna wizja
PostWysłany: 04 Mar 2018, 13:58 
Offline

Rejestracja: 19 Wrz 2017, 14:15
Posty: 23
remfire napisał(a):
Gonienie najlepszego może byc ciekawe, ale dla graczy ktorzy mają jakiekolwiek szanse aby go dogonić.
A jakie szanse ma ktos kto dopiero zaczyna ? Albo taki ktory grywa nieregularnie z powodu braku czasu ? Taki gracz raczej sie zniecheci .
Dlatego myślę że pułapy za ktore beda nagrody, powinny być określone na stałe. Tak aby każdy wiedział kiedy może dostać nagrodę za wytrwałośc w grze.
A najlepszego ( top1 w rankingu) można poprostu wyróżnić na CB stosownym medalem czy pucharem przy nicku, tak aby każdy wiedział ze on jest najlepszy.

Z tego co zrozumiałem. Pułapy za które dostajesz nagrody mają być stałe, wyróżnienie medalem tylko dla najlepszych.


Z tym gonienie najlepszego fajna sprawa. Kolejne poziomy wbija się coraz trudniej. Różnice między graczami będą się zacierać, więcej osób będzie miało medale, ale gdy najlepszy wbije kolejny poziom to znowu trzeba gonić :)
Tutaj proponował bym też aby od któregoś (np. 7 lub 8) poziomu, kolejne poziomy rosły o stałą mniejszą wartość lub wcale nie rosły. Obecnie jest to 10 razy więcej, zakładając że wbicie 8*9 zajmie rok, to wbicie 9*9 zajmie 10 lat !!!


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Wyzwania - pierwsza ogólna wizja
PostWysłany: 04 Mar 2018, 16:18 
Offline

Rejestracja: 04 Mar 2018, 16:01
Posty: 10
wiec tak.

nagrody jak najbardziej w zalezności od poziomów osiąganych przy odznakach transportowych za pkt od 5 z tym ze trzeba przemyslec rodzaj nagród i dac rekompensate tym co juz maja wieksza punktacje bo na co komu combo czy scorpio jesli juz zarzadza konwojami chyba tylko na sprzedaz. Mozna jako nagrody przydzielic zamiast pojazdów karty - wtedy najwyzej wymieni sie je na czeki.

odznaczenie na cb>
uwazam ze od 50 poziomu pkt powinno byc oznaczenie na cb w postaci na przykład bezkolorowek gwiazdki. lidera mozna odznaczyc gwiazdka kolorowa jako druga w postaci koloru złotego z tym ze gwiazdka pkt powinna znajdowac sie za nickiem a gwiazdka lidera przed. zastanawiałem sie nad kolorowym nickiem ale morze jednak to zostawimy dla funkcji sponsora i niinych w razie potrzeby bo zrobi nam sie zbyt kolorowo na cb.
ponadto proponuje za kazdy poziom poczawszy od 50 dawac dodatkowa nagrode ustalona wczesniej do wyboru przez administracje. nagrody te były by przyznawane od 50 pkt co 10 bo zanim sie dojedzie do 60 pkt minie troche czasu. Były by przyznawane niezaleznie od nagród poziomowych.
Kolor gwiazdki za nikiem zmieniał by sie w zalezności od poziomu uzyskanych pkt.

kotylion za konkurs.
proponuje zmienic kolor kotyliona na niebieski i raczej go troche pomniejszyc jesli to mozliwe bo w tej formie co jest razi okrutnie w oczy. mozna takze go zadtapic jakims medalem lub czyms podobnym.


moim zdaniem nagrody dodatkowe za przekraczanie pułapów 50,60 70 itd spowoduja troche zamieszania w pg poniewaz osoby jezdzące tylko na pg bedą miały wybór albo zaczac jezdzic uniwersalami i wozic wszystko lub tez trzymac sie typowo pg i nie dostawac bonusów

wybór nagród pozostawiam po wybór zaznaczajc iz na jubileuszowe raczej winny byc raczej unikatowe - moze bez 50 pkt poniewaz niedługo niektóre osoby ten poziom osiągna.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Wyzwania - pierwsza ogólna wizja
PostWysłany: 04 Mar 2018, 17:04 
Offline

Rejestracja: 20 Sie 2012, 11:58
Posty: 555
speedy napisał(a):
Wczoraj wyszły bardzo fajne propozycje aby do gry dołożyć system "wyzwań". Większość co tu piszę to Wasze pomysły.

W profilu każdego gracza można zobaczyć jego odznaczenia dotyczące przewiezionych towarów i teraz na podstawie tych poziomów chciałbym zgodnie z Waszą propozycją zrobić dwie rzeczy:

1. Wyróżnić na CB osoby które posiadają bardzo wysoką "sumę" tych poziomów (zakładam że moglibyśmy zacząć od liczby 20). Wyróżnić chciałbym medalem i właśnie tą liczbą obok Niego.

2. Dodać nagrody za zdobycie konkretnej "sumy punktów", czyli po prostu osiągamy sumę:
- 5 punktów - gracz dostaje kartę +50km/h;
- 10 punktów - gracz dostaje 2x karte +50km/h;
- 15 punktów - gracz dostaje unikat (bardzo wysokiej klasy Konwój, np. ten co pojawia się na promocjach);
- 25 punktów - gracz dostaje unikat, podobnie;
- 35 punktów - gracz dostaje unikat, podobnie;
- 45 punktów - gracz dostaje unikat, podobnie;
- ... itd
Tu czekam na Wasze propozycje bo sami wiecie najlepiej co jest dla Was najwartościowsze.

Co rozumiem przez słowo "suma", na przykład mamy 6 poziom z kontenera i 8 poziom z PG, czyli liczna naszych punktów wyniesie 14.

Proszę nie pisać tu propozycji kolejnych wyzwań, chciałbym tu omówić ten konkretny przykład. Jeśli ktoś ma pomysł na wyzwanie, proszę pisać własny temat na forum.

Ubiegając Wasze pytanie, co z graczami którzy już osiągnęli 5 i 15 punktów itd?
- Po prostu odebraliby sobie nagrody.



hmm a co z tymi co woza tylko jeden rodzaj? wbicie poziomow na jednym typie to nierealne,


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Wyzwania - pierwsza ogólna wizja
PostWysłany: 04 Mar 2018, 17:14 
Offline

Rejestracja: 20 Sie 2012, 11:58
Posty: 555
no i policzcie ile czasu sie wbija np 10 poziom , kilka lat, kolejne jeszcze dluzej...
na ostatnie braknie zycia , zakladajac ze mamy 500 garazy i to na max rozbudowane osiagniecie poziomow ponad 10 jest nierealne

zeby latwiej bylo policzyc to tutaj jest wzor
http://cargotycoon.pl/tutorial-one/117


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Wyzwania - pierwsza ogólna wizja
PostWysłany: 04 Mar 2018, 18:00 
Offline

Rejestracja: 02 Mar 2018, 21:14
Posty: 15
Jeżeli ktoś wozi tylko pg, albo tylko jeden inny rodzaj, to jest to jego świadomy wybór, a nie wybór narzucony przez grę.

Ten system będzie po prostu bardziej honorował wszechstronnych graczy. To nie ma być nagroda za staż w grze, czy nagroda za ilość przewiezionego jednego rodzaju towaru.
Zawsze można zacząć wozić też inne towary, zmienić nieco koncepcję grania. A jeśli ktoś chce do końca swojego grania wozić tylko jeden towar, to jego problem.

Chcemy żeby gra się zmieniała, to i my musimy się czasem dla niej zmieniać.


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 68 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group alveo